دهکده نگار جون.........................
با سلام به دوستاني كه دوستشان دارم هر چند كه هيچگاه نديدمشان ولي بي قرار آنها هستم برای شما عزیزانم آرزوی موفقیت میکنم و امید وارم سالي پر بركت براي همه عزيزانم باشد و اميدوارم من را هم از دعاي خيرتان محروم نكرده باشيد....ممنونم

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت14:44---8 خرداد 1391
سلام وب جالبی داری اگه خواستی به من هم سری بزن
نظرت یادت نره
منتظرتم
www.rezasrs.lxb.ir


میلاد
ساعت12:41---25 ارديبهشت 1391
سلام
اومدم ببینم دوست دهکده حالش چطوره؟
راستی آپ کردم بیای خوشحال میشم.


سرباز پیرو ولایت
ساعت14:12---29 اسفند 1390
سلام . سال نو بر همگان مبارکباد. انشاء الله که سال خوبی داشته باشید.
همگی برای خواندن مطلب(بهترین مکان‌ها برای لحظه سال تحویل)
به این آدرس بیایند:
http://oloomdfep.mihanblog.com/post/293


amir
ساعت22:58---18 بهمن 1390
10 دقیقه 10 نفره
ایمون زائد یادت نره
با ما همراه باشد تبادل لینک
با خواندن مطالب ما به آخرین درجه خندیدن فکر کنید کاملا واقعی نظر یادت نره


hamid
ساعت11:43---18 بهمن 1390
salam
veb jalebi dari
lotfa behem emtiaz bede
http://top-blog.ir/index.php?page=in&id=1457


سالار
ساعت10:57---14 بهمن 1390
سلام دوست خوبم ممنون به وبلاگم سر زدي .وبلاگ جالبي داري .لينگت كردم اگه شما دوست داشتي لينگم كن ممنون

امیر حسین
ساعت20:14---2 بهمن 1390
سلام. دوستم اینقدر نا امید نباش. اونی که رفتنی باشه، دیر یا زود بلاخره میره! نیومده که بمونه. مرسی که بهمون سر زدی.

هانی
ساعت17:26---2 بهمن 1390
: salam be jame abnabatiya khosh umadi bazam bem sar bzan khoshhal misham l3ye ta hi 2bare

سمانه
ساعت12:59---2 بهمن 1390
هر جا که سفر کردم ، تو همسفرم بودی

وز هر طرفی رفتم، تو راهبرم بودی

با هر که سخن گفتم، پاسخ ز تو بشنیدم

بر هر که نظر کردم ، تو در نظرم بودی

در خنده ی من چو گل ، در کنج لبم خفتی

در گریه ی من چو اشک، در چشم ترم بودی

در صبحگاه عشرت ، همدوش تو میرفتم

در شامگاه غربت، بالین سرم بودی

آ واز چو می خواندم، سوز تو به سازم بود

پرواز چو میکردم، تو بال و پرم بودی

هرگز دل من بر تو، یار دگری نگزید

گر خواست که بگزیند ، یار دگرم بودی

چطور بود سمیرا جان


سمیرا
ساعت12:57---2 بهمن 1390
.*
……O؛ ســلام
*.° ؛
...° آپ زيبايي بود
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O..........من آپم...o....o°o
.................O....°
........... خوش حال ميشم بياي و نظرتو بدي.o° °O


سمیرا
ساعت12:55---2 بهمن 1390
شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه میگذارند
و چه زیباست شرم زمین که خود را به خواب میزند..


سمانه
ساعت12:53---2 بهمن 1390
¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„ ¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸

¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„ ¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸



¤¤¤¤¤¤¤☆★تنها.-.-.زیر آسمون آبی.-.-.☆★¤¤¤¤¤¤¤



¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„ ¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸

¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„ ¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸


آجی مهسا و نازنین
ساعت22:32---1 بهمن 1390
سلام دوست خوبم وبلاگ زيباتو ديدم ... محشره... مطالبت هم جالب و قشنگه..
. خوشحال ميشم به من سر بزني.....
منتظرحضورسبزت هستم
. . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *


علی
ساعت22:28---1 بهمن 1390


ناهید
ساعت22:25---1 بهمن 1390
قشنگ بود عزیزم.بوس
بازم بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط نگار جون

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document كد جاوا در :قالبسرا