عشقم...
دهکده نگار جون.........................
عزیز من.. من اون مهربونیت ، اون حرف های قشنگت ، اون نگاه هات ، اون خنده های نازت ، اون بوسه های... ، و عشق پاک و خالصت و با هیچی ‌‌‌‌‌ِ هیچی عوض نمی کنم ! حتی با دنیا..!!

نظرات شما عزیزان:

ASHEGH
ساعت22:54---20 دی 1391
اینو کسی برام فرستاده مال من نیستممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرسhttp://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه.

هیس
ساعت19:35---16 آبان 1391
باور کن؛

"من" تنهاترین ضمیر دنیاست!

و " او " خوشبخت ترین ضمیر دنیا

چون "تو" را

دارد!!!


zahra
ساعت15:13---12 فروردين 1391
salamwebe jalebi dari golam
be manam sar bezan aziz


amirmohammad
ساعت15:33---25 بهمن 1390
Hey to !! salam bad az ye mah oomadiii be webet hala ham ke oomadi man o link nakardiiii????
yadet nare man o linkkooooniaaa
ye sari ham be webe man bezan
Behtarin ha
khodanegahdar


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 1 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط نگار جون

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 1

Untitled Document كد جاوا در :قالبسرا